Čj. UKMFF/454939/2022
Část I
Základní vymezení
Čl. 1
Termín a místo
konání
- Den otevřených dveří MFF UK (dále jen
„DOD“) proběhne v úterý 22. listopadu 2022 v pavilonu IMPAKT a dalších budovách v areálu MFF UK v Praze – Troji. Jednotlivé části
programu se uskuteční v čase 9:00 – 16:00.
Čl. 2
Organizační tým
- Hlavní
organizační tým jmenuji ve složení:
- Mgr. Luboš Veverka
(OPMK),
- Anna Kotěšovcová (OPMK),
- dr. Naďa Žaludová
(OPMK),
- doc. Vladislav Kuboň (ÚFAL, proděkan pro koncepci
studia).
- Dalšími členy týmu jsou jmenováni:
- dr.
David Bednárek (KSI),
- dr. Dana Macharová (studijní
oddělení),
- Martina Novotná (SKAS),
- doc. Stanislav Daniš
(KFKL) – koordinátor programu Fyzika (Karlov),
- doc. Vojtěch Žák
(KDF) – koordinátor programu Fyzika (Troja),
- doc. Cyril Brom (KSVI)
– koordinátor programu Informatika,
- dr. Petra Surynková (KDM) –
koordinátorka programu Matematika,
- dr. Peter Žilavý (KDF) –
technické zajištění záznamů a přenosů.
Část II
Realizace a průběh DOD
Čl. 1
Realizační podmínky
- S
ohledem na nutné přípravy DOD je zrušena v pondělí 21. listopadu
2022 od 17:10 výuka v posluchárnách N1, T1 a T2. Počínaje 16:00 je
navíc potřeba počítat se zvýšeným hlukem a provozem na chodbách pavilonu
IMPAKT a ve foyer katedrového objektu.
- S ohledem na konání DOD je
dále zrušena výuka v pavilonu IMPAKT a budovách A a T areálu MFF UK v Troji
po celý den 22. listopadu 2022.
- Dílčí termíny a realizační pokyny stanovené samostatným dokumentem organizačního týmu
(viz Část I, čl. 2) jsou tímto uznány za závazné a zainteresovaní
zaměstnanci jsou povinni je v mezích svých možností plnit.
- Účast
pracovišť na prezentačních stáncích je dobrovolná, řídí se však
dokumentem zmíněným v odst. 3 tohoto článku.
Čl. 2
Program DOD
- Program DOD se
skládá z besedy o studiu a prezentací pracovišť. Beseda proběhne
jednorázově ve velkém auditoriu N1 pavilonu IMPAKT a bude současně
přenášena do poslucháren T1 a T2 s možností kladení dotazů
prostřednictvím webové aplikace. Prezentace pracovišť proběhnou formou
informačních stánků na chodbách pavilonu IMPAKT a v dalších prostorách
areálu Troja, ve volných posluchárnách formou popularizačních přednášek a v případě trojských pracovišť formou exkurzí přímo na
pracovištích.
- Po dohodě s organizačním týmem je možné
prezentovat také další aktivity a součásti fakulty (např. SKAS,
korespondenční semináře, kariérní a firemní poradenství).
- Besedy o studiu se zúčastní společně proděkan pro koncepci studia (doc. Vladislav
Kuboň), proděkan pro studijní záležitosti (doc. Michal Kulich) a dále
vybraní garanti či koordinátoři studijních programů a zástupce
SKAS:
- Fyzika: doc. Helena Valentová (garantka),
- Matematika: doc.
Štěpán Holub (koordinátor),
- Informatika: doc. Ondřej Čepek
(garant),
- Učitelství: doc. Jarmila Robová
(koordinátorka),
- zástupce SKAS.
- Moderováním besedy o studiu pověřuji Mgr. Luboše Veverku.
- Součástí DOD je také
setkání se zástupci fakultních škol, které proběhne nezávisle na
hlavním programu, neboť není primárně určeno široké veřejnosti. Jeho
organizací pověřuji dr. Danu Mandíkovou (KDF) v koordinaci s organizačním týmem.
Čl. 3
Přípravné
práce
- Pracovištím MFF UK bude zaslán odkaz na
elektronický formulář, jehož prostřednictvím se příslušné pracoviště
přihlásí k účasti na DOD a zároveň nahlásí své požadavky na
technické vybavení prezentačního stánku formou výběru z nabízených
možností.
- Formulář se uzavírá v pondělí 24. října 2022 v 15:00. Registrace vyplněné po tomto datu nebudou brány v úvahu a později registrovaná pracoviště nebudou z organizačních důvodů zařazena
do programu DOD.
- Vedoucí prezentujících se pracovišť zajistí
včasnou přípravu prezentačních stánků a průběžnou účast
prezentátorů na stáncích tak, aby byly připraveny 30 minut před
začátkem akce (tj. 22. listopadu 2022 v 8:30) a otevřeny po celou dobu
jejího konání (tj. do 16:00 téhož dne).
- Dílčí problémy
řeší pracovníci pověření přípravou prezentace pracoviště s příslušnými koordinátory (viz Část I, čl. 2,
odst. 2).
- Organizační dotazy je možno posílat na e-mail pr@mff.cuni.cz s předmětem
zprávy „DOD“.
Část
III
Náhradní program
Čl.
1
Průběh DOD v případě zhoršené pandemické
situace
- Pokud epidemická situace neumožní prezenční
průběh DOD, bude realizován náhradní program distanční
formou.
- Náhradní program DOD proběhne formou on-line besedy o studiu s dotazy. Beseda proběhne podle výše definovaného standardního programu
(viz Část II, čl. 2) od 17:00 do 19:00 v den konání
DOD.
- Moderováním on-line besedy, pokud tato proběhne, pověřuji
Mgr. Luboše Veverku (OPMK).
Čl.
2
Rozhodnutí o náhradním programu
- O konání
náhradního programu rozhodne vedení MFF UK podle situace nejpozději 14 dní
před datem konání akce, tj. 8. 11. 2022.
- V případě realizace
náhradního programu se ruší veškeré prezenční aktivity bez ohledu na
stadium jejich příprav.
Čl.
3
Závěrečná ustanovení
- Toto opatření nabývá
platnosti dnem jeho schválení děkanem MFF UK a účinnosti dnem zveřejnění
ve veřejné části internetových stránek fakulty, nejdříve však dnem
6. září 2022.
- Toto opatření pozbývá platnosti 23. listopadu
2022.
Navrhovatel: doc. Mgr. Michal Žák, Ph.D.,
proděkan pro PRopagaci.
Opatření bylo projednáno vedením fakulty dne
31. srpna 2022.
Schválil dne 5. září 2022:
doc. RNDr. Mirko Rokyta, CSc., v. r.
děkan MFF UK