Problémy fyzikálního vzdělávání (NFUF831)

Čtvrtky 13:30 – 14:30, učebna A745KDF

Aktuální semináře

14. 11. 2024
Slunce v moderní době
doc. Mgr. Michal ŠVANDA, Ph.D.
Astronomický ústav Univerzity Karlovy
– Naše Slunce je centrálním tělesem Sluneční soustavy. Přestože je pod neustálým dohledem všímavých jedinců již po staletí, přetrvávají určité problematické partie, z nichž některé lze označit dokonce za záhady. Potřeba jejich rozluštění sílí s rozvojem infrastrukturních a komunikačních technologií, které činnost našeho Slunce také významně ovlivňuje. Jsme jim díky nejnovějším přístrojům na stopě?
21. 11. 2024
Výuka kvantové fyziky na střední škole
Mgr. Jana Legerská
KDF MFF UK
– „Půlobhajoba“ dizertační prace
21. 11. 2024
Využití příběhů v přírodovědném vzdělávání na prvním stupni ZŠ
Mgr. Jana Doležalová
KDF MFF UK
– „Půlobhajoba“ dizertační práce; POZOR: začátek v 9:50
28. 11. 2024
Seminář se nekoná
– Z důvodu konání DOD na MFF UK
5. 12. 2024
Děti dnes a dříve
Isabella Pavelková
KDF MFF UK
– téma bude ještě upřesněno
12. 12. 2024
Seminář se nekoná
– Místo semináře je interní schůze katedry
19. 12. 2024
Seminář se nekoná
– Místo semináře je vánoční posezení zaměstnanců (i bývalých) a doktorandů
9. 1. 2025
Předobhajoby diplomových prací

Minulé semináře

7. 11. 2024
Studenti učitelství v roli učitele
Mgr. Lydia Ceháková
KDF MFF UK
– „Půlobhajoba“ dizertační prace
7. 11. 2024
Experiment ve výuce fyziky z pohledu žáků v různých kontextech
Mgr. Tomáš Kopřiva
KDF MFF UK
– „Půlobhajoba“ dizertační práce; POZOR: začátek v 9:50
31. 10. 2024
Zkušenosti a zajímavosti z konferencí
pracovníci KDF
KDF MFF UK
24. 10. 2024
Zkušenosti ze stáží Erasmus
doktoranti KDF
KDF MFF UK
17. 10. 2024
Seminář se nekoná
– Interní schůze KDF ohledně organizace VNUF
10. 10. 2024
Seminář se nekoná
– Interní schůze KDF ohledně organizace CŽV studia
3. 10. 2024
ChatGPT ve výuce fyziky a matematiky
Vít Boček
Gymnázium Evolution Sázavská
– V rámci semináře si ukážeme, jak jednoduše a efektivně využívat ChatGPT jak při přípravách na hodiny, tak v samotné výuce. Dále se zaměříme na využívání chatu ve spojení s Overleafem jakožto způsob elegantního vytváření matematicko-fyzikálních učebních materiálů. Také prozkoumáme limity správnosti výsledků, které ChatGPT generuje.