Neplatí od 1. 10. 2008, viz Směrnice tajemníka 1/2008.
MFF využívá pro ubytování svých hostů prostory, které jsou v následujících lokalitách fakulty:
budova Sokolovská 83 (dále jen objekt Karlín)Za organizaci a provozní zabezpečení ubytování v obou objektech plně zodpovídá vedoucí účelového zařízení Profesní dům (dále jen PD) . Při této činnosti se řídí pokyny tajemníka fakulty.
Prostory jsou určeny k ubytování hostů MFF přijímaných k pobytům v délce zpravidla 1 - 2 týdny a k ubytování hostujících profesorů.
Rezervace (jméno hosta, termín návštěvy) přijímá PD zpravidla ne dříve než 4 měsíce před příjezdem hosta (s větším předstihem pouze u schválených akcí s mezinárodní účastí organizovaných či spoluorganizovaných fakultou). V případě nejasností rozhodne o rezervaci tajemník fakulty. PD vede evidenci obsazení jednotlivých pokojů. Závaznou objednávku zašle pečovatel (viz níže)1 měsíc před příjezdem hosta. Zrušit závaznou objednávku lze nejpozději 7 kalendářních dnů před dnem příjezdu hosta. Pokud nebude tento termín dodržen, je pracoviště pečovatele povinno uhradit náklady spojené s ubytováním tak, jako kdyby návštěva proběhla. Závazné objednávky se zasílají po předchozím předběžném potvrzení rezervace (telefonicky, e-mailem) na k tomu určeném formuláři podepsaném pečovatelem, odpovědným pracovníkem a vedoucím pracoviště podle Příkazu děkana č. 15/1993 (Směrnice pro zahraniční styky). Na objednávce je j potvrzen i zdroj a způsob úhrady ubytování.
Každému hostu je přidělen pečovatel. Pečovatel zabezpečuje veškeré organizační záležitosti spojené s ubytováním hosta. Od hostů - samoplátců přijímá proti potvrzení úhradu za ubytování a skládá ji po odjezdu hosta v pokladně MFF.
V každém z objektů Karlín i Karlov je stanoven jeden ubytovatel. Ubytovatelé dostávají od PD písemně s předstihem informaci o obsazení pokojů (jméno hosta, země, termín pobytu, pečovatel, pracoviště pečovatele). Ubytovatel vydává pečovateli klíče pro hosta proti podpisu, jemu pečovatel vrací klíče po odjezdu hosta. Ubytovatel zodpovídá za provozní zabezpečení zařízení (výměna lůžkovin, zajištění úklidu, hlášení závad apod.). Ubytovatel v rámci své činnosti podléhá vedoucímu PD a z rozpočtu PD jsou hrazeny náklady na jeho činnost.
Klíče a náhradní klíče od zařízení v daném objektu jsou uloženy u ubytovatele tohoto objektu. Jeden exemplář klíčů od každého z pokojů v obou objektech je uložen u tajemníka fakulty, v PD a v zapečetěné obálce ve vrátnici příslušného objektu.
Pokoj je v den příjezdu hostovi k dispozici od 13 hodin. V den odjezdu je host povinen opustit pokoj do 11 hodin. Výjimky může povolit ubytovatel po dohodě s pečovatelem.
Zdroj a způsob úhrady je uveden na objednávce. Cena za 1 lůžko/den je uvedena v Ceníku prací a materiálu. Vedoucí PD předkládá hospodářskému oddělení (HO) měsíčně seznam hostů s uvedením zdroje a způsobu úhrady. Převod prostředků ve prospěch střediska 613-PROFDUM provádí HO.
Případné škody způsobené hostem budou hrazeny v plné výši pracovištěm pečovatele. O škodě je ubytovatel povinen vyhotovit zápis, který podepíše společně s pečovatelem. Pečovatel může při zápisu uplatnit své námitky. O případných sporech rozhodne tajemník fakulty.
Příloha této směrnice zahrnuje jména ubytovatelů s vymezením konkrétních povinností. Tato příloha může být rozhodnutím tajemníka fakulty kdykoli upravena v souladu s aktuálním personálním zabezpečením ubytovacích služeb.
Tato směrnice nahrazuje Interní směrnici ze dne 14. ledna 2002 a je účinná od 1. 2. 2004.
Změny a doplnění tohoto vnitřního předpisu provádí jeho navrhovatel, který je též zodpovědný za jeho aktualizaci z hlediska souladu s platnými právními předpisy a kontrolu. Kontrolu tohoto předpisu provádí také interní auditor, který je též oprávněn podávat návrhy na jeho aktualizaci, zrušení a na vydání nového vnitřního předpisu na základě jeho své funkce.
RNDr. Petr KARAS |
Navrhovatel: Vedoucí PROFDU MFF