Neplatí od 7. 5. 2018.
Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2017 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce a příkazce jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních
účelových zdrojů.
Termíny jsou stanoveny obecně (jako nejzazší) pro všechny zdroje MFF, pokud
jsou ve smlouvách nebo zadávacích dokumentacích sjednány podmínky
odlišné, je nutné postupovat v souladu s konkrétním
ujednáním.
Termín: 8. 12. 2017
Místo předání: Hospodářské oddělení
Termín: 5. 1. 2018 u nezbytného množství dokladů, jejichž obsah souvisí s obdobím prosinec 2017.
POZOR: U projektů, ke kterým byl zřízen bankovní účet nebo u kterých je v kalendářním roce nutné v souladu se zadávací dokumentací prokázat nejen náklad, ale i realizovanou platbu (např. TAČR), předejte podklady do 18. 12. 2017.
Termín: 16. 12. 2017
Místo předání: Pokladna MFF (příp. HOSP)
Termín: 19. 1. 2018
V případě, že v roce 2017 byl realizován a zaúčtován výnos
(příjem finančních prostředků) k dané akci a dosud nebyl přijat doklad
o nákladech (např. dodavatelská faktura), je nutné nahlásit
hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou
položku k zaúčtování nejpozději do 15. 1. 2018 (písemně, opatřené
podpisem).
Jedná se zejména o dohadné položky z provozování doplňkové
a ekonomické činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím
apod.).
POZOR !!! Případné dohadné položky je nutné hlásit i u zakázek SMLUVNÍHO VÝZKUMU.
Termín: 20. 12. 2017
Místo předání: PERS
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení nebo vedoucího zaměstnaneckého oddělení.
O opodstatněných prodlevách informujte vedoucí hospodářského oddělení.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji interní auditorku.
V Praze dne 10. 11. 2017
Navrhovatel:
Ing. Lanková Dana
Mgr. Jančák Tomáš
Schválil:
Ing. Antonín Líska
tajemník fakulty