Neplatí od 31. 1. 2017.
Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2016 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce
jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních účelových
zdrojů.
Termíny jsou stanoveny obecně (jako nejzazší) pro všechny zdroje MFF, pokud
jsou ve smlouvách nebo zadávacích dokumentacích sjednány podmínky
odlišné, je nutné postupovat v souladu s konkrétním
ujednáním.
Termín: 5. 12. 2016
Místo předání: Hospodářské oddělení
Termín: 9. 1. 2017 u dokladů, jejichž obsah souvisí s obdobím prosinec 2016
POZOR: U projektů, ke kterým byl zřízen bankovní účet (např. Operační programy, projekty TIP apod.) nebo, u kterých je v kalendářním roce nutné v souladu se zadávací dokumentací prokázat nejen náklad, ale i realizovanou platbu (např. TAČR), předejte podklady do 16. 12. 2016.
Termín: 16. 12. 2016
Místo předání: Pokladna MFF (příp. HOSP)
Termín: 20. 1. 2017
V případě, že v roce 2016 byl realizován a zaúčtován výnos
(příjem finančních prostředků) k dané akci a dosud nebyl přijat doklad
o nákladech (např. dodavatelská faktura), je nutné nahlásit
hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou
položku k zaúčtování nejpozději do 20. 1. 2017 (písemně, opatřené
podpisem).
Jedná se zejména o dohadné položky z provozování doplňkové a jiné
hospodářské činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím
apod.).
POZOR !!! Případné dohadné položky je nutné hlásit i u zakázek SMLUVNÍHO VÝZKUMU.
Termín: 16. 12. 2016
Místo předání: PERS
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení nebo vedoucího zaměstnaneckého oddělení.
O opodstatněných prodlevách informujte vedoucí hospodářského oddělení.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji vedoucí hospodářského oddělení.
V Praze dne 2. 11. 2016
Navrhovatel: Ing. Lanková Dana, Mgr. Jančák Tomáš
Schválil:
Ing. Antonín Líska
tajemník fakulty