Neplatí od 30. 6. 2011.
Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2009 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních účelových zdrojů.
Termín: 4. 12. 2009
Místo předání: Hospodářské oddělení
Termín: 7. 1. 2010 u dokladů, vzniklých v prosinci 2009
Termín: 11. 12. 2009
Místo předání: Hospodářské oddělení
GAUK
Termín: 4. 12. 2009
Termín: 11. 12. 2009 Místo předání: Pokladna MFF (příp. HOSP)
V případě, že v roce 2009 byl realizován a zaúčtován výnos k dané akci a dosud nebyl přijat doklad o nákladech (dodavatelská faktura), je nutné nahlásit hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou položku k zaúčtování nejpozději do 7. 1. 2010.
Jedná se zjm. o dohadné položky z provozování doplňkové a ekonomické činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím apod.).
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení.
O opodstatněných výjimkách rozhoduje tajemník fakulty.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji vedoucí hospodářského oddělení.
V Praze dne 10. listopadu 2009
Navrhovatel: Ing. Lanková Dana
Schválil: