Neplatí od 28. 11. 2013.
Ve čtvrtek 28. listopadu 2013 se koná Den otevřených dveří (DOD) MFF UK s dopoledním programem v Majakovského, Raisově a Společenském sále Národního domu na Vinohradech, nám. Míru 9, Praha 2, a s odpoledním programem v budovách na Malostranském náměstí 25 (Praha 1) a v areálu Karlov, Ke Karlovu 3 a Ke Karlovu 5 (Praha 2). V rámci Dne otevřených dveří se jako doprovodná akce koná MFF UK FotoFest.
Pro koordinaci programu, příprav a průběhu DOD jmenuji organizační štáb ve složení:
předseda:
místopředsedové:
členové:
Ve čtvrtek 28. listopadu 2013 ruším výuku v posluchárnách a v Refektáři (včetně. Malé auly):
V Raisově sále Národního domu na Vinohradech (ND) bude od 8:00 do 12:00 hod. zřízeno informační centrum. Vedoucí pracovišť jednotlivých sekcí a vedoucí studijního oddělení jsou odpovědni za to, aby se jimi pověřený pracovník (případně pracovníci) zúčastnil práce informačního centra, které bude zájemcům poskytovat konkrétní informace o studiu a odpovídat na jejich individuální dotazy.
Program MFF UK FotoFestu bude probíhat ve Společenském sále ND od 8:30 do 11:30 hod. a slavnostní vyhlášení MFF UK FotoFestu a představení kalendáře MFF UK pro rok 2014 bude od 11:35 do 12:00 hod. v Majakovského sále ND.
Jednotlivá pracoviště a koordinátor MFF UK FotoFestu nahlásí své požadavky na technické vybavení pro své zástupce v informačním centru v Raisově sále a Společenském sále ND (stoly, židle, elektrické přípojky) a požadavky na zajištění centrální dopravy paní Janě Ježilové, sekretariát tajemníka (linka 1291) a v kopii paní Ing. Martině Dobroňové (OMK a OVVP, linka 1661) nejpozději do 7. 11. 2013, dále nahlásí vedoucí pracovišť a koordinátor dopoledního programu MFF UK FotoFestu jméno kontaktní osoby pro dopolední program v Raisově a Společenském sále, upřesní spojení na ni (telefon, e-mailová adresa) a uvede, zda se jedná o zaměstnance, studenta nebo doktoranda.
V Majakovského sále ND zahájí program v 9:00 hod. děkan fakulty prof. RNDr. Jan Kratochvíl, CSc.
Od 9:10 do 9:40 hod. vystoupí s přednáškou „Co mají společného zebry, sudoku a lineární rovnice?“ matematik Mgr. Libor Barto, Ph.D.
Od 10:20 do 11:30 hod. budou proděkan pro koncepci studia doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D., proděkan pro studijní záležitosti doc. RNDr. František Chmelík, CSc. a garanti studijních programů spolu se zástupci SKAS a KaM (Koleje a menzy) informovat o přijímacím řízení, přijímacích zkouškách a o studiu na MFF UK, dále budou odpovídat na konkrétní dotazy návštěvníků, týkající se studijní problematiky fakulty.
Moderováním programu v Majakovského sále pověřuji prof. RNDr. Luboše Picka, CSc., DSc.
Stánek OVVP a Propagační komise v předsálí informačního centra (Raisův sál ND) budou řídit organizátoři korespondenčních seminářů pod dohledem Mgr. Pavla Habudy.
Prodej vybraných titulů z produkce Matfyzpress v předsálí Majakovského sálu ND zajistí vedoucí Matfyzpressu. Technickým dozorem, spoluprací s programovým a provozním úsekem ND, koordinací programu a organizací výzdoby v ND pověřuji doc. RNDr. Miroslava Cieslara, CSc., Ph.D., PhDr. Alenu Havlíčkovou ve spolupráci s Mgr. Lubošem Veverkou a paní Janu Ježilovou.
Centrální doprava materiálů do ND bude zabezpečena ve středu 27. 11. 2013 odpoledne mezi 14:00 až 16:00 hod. Odvoz materiálů podle požadavků, soustředěných u paní Jany Ježilové, bude zajištěn externí dopravní firmou v uvedených hodinách z vrátnic na jednotlivých budovách. Za koordinaci zodpovídá Jana Ježilová a Ing. Martina Dobroňová (veškerý materiál musí být v Raisově sále ND dne 28. 11. 2013 do 7:30 hod.). Centrální doprava materiálů z ND po skončení programu bude zabezpečena dne 28. 11. 2013 od 12:10 hod. Zodpovídá paní Jana Ježilová a Ing. Martina Dobroňová ve spolupráci s koordinátory MFF UK FotoFestu a Mgr. Pavolem Habudou.
Zabezpečení nakládky a vykládky materiálu v budovách MFF UK i před ND zajistí Mgr. Pavol Habuda ve spolupráci s řidičem externí dopravy, Janou Ježilovou a Ing. Martinou Dobroňovou.
Vedoucí pracovišť jednotlivých sekcí zajistí a nahlásí nabídky svého pracoviště do odpoledního programu DOD (přednášky, exkurze, workshopy na příslušných budovách) do úterý 22. 10. 2013, a to koordinátorům programů sekcí a budov. Zájemci o studium na MFF UK by měli získat ucelenou a názornou informaci o studiu všech oborů (studijních směrů, specializací, aprobací) na MFF UK.
Koordinací příprav, zahájení a průběhu odpoledního programu i organizací výzdoby v jednotlivých budovách prověřuji:
Informace o studiu bude také poskytovat ve svých úředních hodinách studijní oddělení MFF UK v budově Ke Karlovu 3. Zodpovídá JUDr. Dana Macharová.
Informační servis zajistí v odpoledním programu studentští informátoři ve vstupních prostorách fakultních budov Ke Karlovu 5 a na Malostranském náměstí 25.
Za celkovou koordinaci příprav a průběhu DOD 2013 i za jeho vyhodnocení zodpovídají PhDr. Alena Havlíčková, Mgr. Luboš Veverka a Mgr. Pavol Habuda.
Za propagaci DOD a MFF UK FotoFestu na středních školách formou informace v hromadné korespondenci, za přípravu centrálních informačních a propagačních materiálů a jejich včasnou distribuci (do 4. 11. 2013) zodpovídají za OVVP Mgr. Pavol Habuda (HK) Mgr. Martin Mareš, Ph.D. (databáze AESOP), za OMK Mgr. Luboš Veverka a BcA. Luboš Svoboda (medializace, tiskoviny, webová prezentace a inzerce). Koordinátoři sestaví program v budovách z nabídky, kterou jim nahlásí vedoucí pracovišť, do úterý 22. 10. 2013, a odevzdají ho na OVVP Mgr. P. Habudovi do čtvrtka 24. 10. 2013 do 15:00 hod. Konečná korektura programu bude provedena nejpozději do 27. 10. 2013, poté bude program předán do tisku a rozeslán na střední školy.
Za úklid poslucháren a hlavních prostor fakulty (vestibuly, chodby, apod.) zodpovídá vedoucí správy budov.
Za výrobu tiskovin a výrobu ostatních informačních a propagačních materiálů zodpovídají Mgr. P. Habuda, ve spolupráci s RNDr. Vojtěchem Hanzalem, a Mgr. Luboš Veverka.
Příkaz nabývá účinnosti dnem vydání a jeho platnost končí dnem konání akce.
Navrhovatel: RNDr. Martin Vlach, Ph.D.
Příkaz byl schválen dne 4. 9. 2013, vydán dne 9. 9. 2013.
Schválil:
prof. RNDr. Jan
Kratochvíl, CSc.
děkan MFF UK